رفتن به مطلب

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر


پادشاه

ارسال های توصیه شده

کد خبر : 1840518 | 05 شهریور 1401 ساعت 02:07 | 143.9K بازدید | 35 دیدگاه

جذاب‌تر و پر گل‌تر با حضور زنان

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

هفته سوم بازی های لیگ برتر پر گل تر از هفته دوم بود. 19 گل در 8 بازی از خط دروازه ها عبور کرد و معدل گل در هر بازی بیش از 2 گل بود.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق نیک با بازگشت تماشاگران به استادیوم ها همراه شد. چنین بازیهایی از سوی تیم های حاضر در لیگ برتر منجر به حضور بیشتر تماشاگر در استادیوم ها می شود و از همه مهمتر سطح کیفی بازی ها را بالا می برد. زیبایی بازی گل گهر در برابر سپاهان و فولاد در برابر تراکتور مثال زدنی بود و بیشتر صحبت ها در مورد کیفیت بازی ها و تعداد گل هاست نه تیم های بازنده. تیمی که تهاجمی بازی می کند قرار نیست در همه بازی ها بازنده باشد.

اولین برد برای پرسپولیس، اولین امتیاز برای ملوان، بازگشت نساجی به خانه بعد از 393 روز، برتری صنعت نفت در تهران، حضور زنان در استادیوم آزادی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، گلزنی اشکان دژاگه و... از مهمترین اتفاقات هفته سوم بازی های لیگ برتر بود. نگاهی خواهیم داشت به تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر با این توضیح که بازیکنانی چون صالح حردانی، عزت الله پورقاز، علی شجاعی، شیرالدین بابایوف - اشکان دژاگه  و ... شایسته حضور در تیم منتخب هفته بودند.

دروازه‌بان:

1660386133447.gif
 

حبیب فرعباسی (ذوب آهن) 
دروازه‌بان تیم ذوب آهن در بازی با مس رفسنجان دست به یک کار بزرگ زد. او با یک شیرجه زیبا توپ منشا را از روی نقطه پنالتی مال خود کرد. ضربه ای که اگر به گل تبدیل می شد ممکن بود سه امتیاز ارزشمند را نصیب تیم مس رفسنجان کند اما حبیب فر عباسی خلاف تصور همه عمل کرد و ضربه پنالتی را گرفت. منشا فصل گذشته بارها و بارها از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

hiaptikf.jpg

مدافعان میانی:

رامتین سلیمان زاده (مس) 
اگر چه مس می توانست در بازی با ذوب آهن از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما ذوب آهن که میزبان این بازی بود حملات متعددی برای رسیدن به گل روی دروازه حریف تدارک دید که در بیشتر صحنه ها به بن بست خورد. این به دلیل نمایش خوب مردان دفاعی مس از جمله رامتین سلیمان زاده (مدافع میانی) بود. او نشان داد در روزهای حساس می تواند مرد موثر تیمش در خط دفاع باشد.

gaie5a52.jpg

سامان فلاح (پیکان) 
خط دفاعی پیکان در دیدار با نفت مسجد سلیمان بر خلاف دیدار با مس کرمان نمایش خوبی داشت و یکی از ارکان پیروزی پیکان در این بازی خارج از خانه بود. نتیجه ای که موجب شد پیکان خیلی زود شکست در برابر مس را فراموش کند. سامان فلاح مدافع میانی در خط دفاعی علاوه بر نمایش خوب و بدون نقص زننده گل نخست تیم پیکان بود تا در سه امتیاز تیمش سهیم شود.

v3ntved3.jpg

مدافع راست:

محمد آقاجان‌پور(تراکتور)
قربان بردیف در تقابل با فولاد خوزستان که در هفته‌های اخیر بیشتر نمایش دفاعی ارائه کرده بود، با 5 مدافع چیدمان تیمش را انجام داد و محمد آقاجان‌پور را در پست دفاع راست قرار داد که این بازیکن هم با نمایش مطمئن بارها مانع از شکل‌گیری حملات فولاد از جناح چپ خود شد. این مدافع میانی- کناری جوان که شرایط بهتری نسبت به سالیان اخیر دارد و بیشتر در ترکیب قرار می‌گیرد، در کنار بازپس‌گیری و قطع توپ از فولادی‌ها و برتری در نبردهای هوایی، دومین گل تیمش را هم زد که می‌توانست امتیازآور باشد ولی با بدشانسی او این اتفاق نیفتاد.

hdcvkj4z.jpg

مدافع چپ:

میلاد زکی پور (سپاهان) 
میلاد زکی پور مدافع چپ سپاهان در برابر تیم سابق یعنی گل گهر چهره برتر میدان بود و هر دو گل تیم سپاهان به نام او به ثبت رسید. این دو گل اگر چه منجر به کسب 3 امتیاز برای تیم سپاهان نشد اما به طور حتم مورایس از این پس بیشتر از میلاد زکی پور در ترکیب تیم خود استفاده خواهد کرد. در حالی که به نظر می رسد شب گذشته دلیل بازی دادن به او به دلیل حضور در ترکیب گل گهر در فصل قبل بود.

3dec4yn5.jpg

وینگر راست:

یامگا (استقلال) 
یامگا قفل دروازه تیم مس کرمان را با یک ضربه حساب شده باز کرد. در روزی که استقلال برای رسیدن به گل خیلی سختی کشید. یامگا در جناح راست خط هافبک آبی ها در این بازی هم موثر بازی کرد و عامل تدارک چند حمله از جناح راست بود و در نهایت وقتی دید مهاجمان تیمش گل نمی زنند خود دست به کار شد و یک گل حساس و 3 امتیازی را به ثمر رساند.

kbatw55y.jpg

وینگر چپ:

غلامرضا ثابت ایمانی (پیکان) 
هافبک 21 ساله خودروسازان یکی از جوانان خوب و آینده دار این تیم است که در هفته های ابتدایی به تیم مجتبی حسینی بسیار کمک کرده است. این هافبک تدافعی و جنگنده مقابل نفت مسجدسلیمان بارها و بارها در نبردهای تن به تن موفق  عمل کرد. ثابت ایمانی پاس هردو گل پیکان در جریان برتری مقابل نفت را برای هم تیمی هایشان ارسال کرد تا توانمندی هایش را یکبار دیگر نشان بدهد.

02svu1nr.jpg

هافبک دفاعی:

میلاد سرلک (پرسپولیس):
هافبک دفاعی پرسپولیس در روزی که به تنهایی وظیفه حضور در این پست را داشت، روی یک صحنه نفوذ فوق‌العاده‌ای به پشت دفاع آلومینیوم انجام داد و با فرار از خط آفساید تیم میزبان، خود را به مقابل دروازه پورحمیدی رساند و گل سه امتیازی تیمش را زد. سرلک در سایر دقایق نیز نمایش خوب و مسلطی را از خود ارائه کرد تا به عنوان چهره درخشان تیم برنده یحیی، به تیم هفته راه پیدا کند. او در این بازی 7 کنش دفاعی داشت و مثل همیشه در ارسال پاس با دقت عمل کرد.

uv4nx5mr.jpg

مهاجمان:

مجید علیاری (فولاد) 
یک گل و یک پاس گل از سوی مجید علیاری؛ این بازیکن نشان داد در خط حمله می تواند جانشین شایسته ای برای پریرا باشد که به تیم سابق او رفته است یعنی مس رفسنجان. مجید علیاری خوش شانس بود در روزی که ستاره پیکار فولاد در برابر تراکتور بود تیمش 3-2 برنده شد و در حضور تماشاگرانش با دست پر میدان را ترک کرد.

xgh4ey2w.jpg

اریک بایناما(گل‌گهر)
پایان محرومیت جنجالی‌ترین بازیکن خارجی یک‌سال اخیر فوتبال ایران بهترین خبر برای امیر قلعه‌نویی در آستانه دیدار حساس مقابل سپاهان بود و این مهاجم نیز توانست از شروع مسابقه پرانگیزه ظاهر شود. اریک بایناما اولین موقعیت جدی این بازی را با توپ‌ربایی عالی از محمد دانشگر به وجود آورد و اگر مهار توپ نیازمند نبود، او می‌توانست خیلی زود در پایان محرومیت‌اش گلزنی کند. این مهاجم گابنی در دقایق 45 و 76 نیز نزدیک بود یک گل به ثمر رساند که دروازه‌بان طلایی‌پوشان مانع از این اتفاق شد ولی با این وجود اریک بایناما در دیداری که برخلاف فصل قبل بدون ترس به میدان رفت، یکی از بهترین‌های تیمش بود.

un3ujc2g.jpg

سجاد بازگیر (ملوان) 
زننده تک گل ملوان در بازی با استقلال در دیدار با نساجی هم تحرک خوبی در خط حمله تیم ملوان داشت. اگر چه او در پست وینگر چپ بازی می کند اما در جریان بازی به خاطر سرعت بالایی که دارد همیشه در منطقه یک سوم دفاعی حریف است و در بازی با نساجی هم یک گل زد. آنهم در حالی که خط دفاعی تیم نساجی پر بود از بازیکن.

2myzquph.jpeg
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...