رفتن به مطلب

زیبایی...💄


AVA_2002

ارسال های توصیه شده

 

#زیبایی ♡

{مـــژه هـای بلنـــد با روغــن کرچـک }

قبل از رفتن ب رختخواب صورتتـان را بشــویید آرایـش چشـــمو ریملتـان را حتما پاک کنید یک بــرس تمیز مژه را با کمی روغــن آغشته کنید سپس آن را مانند ریمل ب مژه ها بمالید و دقت کنید روغن وارد چشم نشود تا صبــحـ صبر کنید هر روز تکرار کنید.

#ماسک_مو  ∞

{برای رشــــد سریع مــــو : ماساژ کف ســــر با روغن‌های مخصــــوص}

برای انجام این ماســــاژ فقط نیاز به کف سر و انگشتان دستتان دارید. حالا اگر کمی وازلین و یا روغن نارگیــــل هم به این ماساژ اضافه کنید که فوق‌العاده می‌شود. برای انجام ماساژ، کافی است کمی روغن نارگیل داخل قاشق غذاخوری بریزید و آن را روی شعلــــه گاز گرم کنید.

بعد هم با انگشتان خود ، روغــــن را روی کف سرتان دایره‌وار ماساژ دهید. با همین راهکار ساده، خون‌رسانی به فولیکول‌ها بیشتر می‌شود و در نتیجه ریشه موهایتان محکم‌تر خواهد شد

 

#ماسک_صورت ∞

{روغن زیتون برای پاک سازی جای جـــوش}

روغن زیتــــون خواص متعددی از جمله قابلیت پاک سازی جای جوش را دارد و به عنوان یک آنتی اکسیدان و لوسیون طبیعی روی پوست عمل می کند. شما باید صورت خود را با آب ولـــرم شسته و سپس آن را خشک کنید. مقداری روغن زیتون روی دست ریخته و سپس به آرامی روی جای جوش ها را ماســـاژدهید و سپس به مدت 2 ساعت صبر کنید. سپس صورت را با یک مایع شستشـــوی صورت حاوی گلیسیرین بشویید. این فرآیند را باید تکرار کنید تا شاهد نتایج آن شوید.

#ماسک_صورت ∞

{ماســـک برای داشــتن پوســت شفــاف}

1 قاشق غذاخوری عســـل
1/2 قاشق غذاخوری دارچیــن
1 قاشق آب لیمـــو تازه
1/2 قاشق غذاخوری جــوز هندی

مواد اولیه را در یک ظرف مناسب با یکدیگر مخلوط کنید و ماسک صورت خانگی آماده شده را به مدت 10 دقیقه روی پوست خود بگذارید. ممکن است برای مدتی کوتاه احساس ســوزش کنید اما تحمل کنید. صورتتان را با آب بشویید و بعد از این مراحل روی پوستتان کرم خنک بزنید. پس از 5 دقیقه می توانید اثرات شگفت آور این ماسک را بر پوست خود ببینید.

     

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...