رفتن به مطلب

عجیب‌ترین انسان‌های دنیا با توانایی‌هایی باورنکردنی!


پادشاه

ارسال های توصیه شده

از یک انسان عجیب چه توانایی فراانسانی انتظار دارید؟ خوردن هواپیما، کشیدن قطار چند تنی با دندان یا دویدن روی آب؟ با چند تا از عجیب‌ترین انسان‌های جهان آشنا شوید.
عجیب ترین انسان های دنیا

شخصیت‌هایی با توانایی‌های خارق‌العاده برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار می‌شوند. آشنایی با این افراد که صاحب قدرت‌هایی بالاتر از قدرت انسان‌های طبیعی هستند بسیار جالب است. در این بخش از مجله دلتا برخی از عجیب ترین انسان های دنیا  را به شما معرفی می‌کنیم.

مرد برفی – Wim Hof

این مرد یکی از عجیب ترین انسان های دنیا است که بدون لباس و تنها با یک شلوارک به قله کوه کلیمانجارو آن هم در سردترین روزهای زمستان صعود کرده است. او به راحتی سرما را تحمل کرد و رکوردی به نام خود در کتاب گینس به ثبت رساند.

عجیب ترین انسان های دنیا

مرد الکتریکی – Rajmohan Nair

از لقب او پیداست که بدنش هیچ مشکلی با برق و جریان الکتریسیته ندارد و همان‌طور که در تصویر مربوط به او مشاهده می‌کنید، می‌تواند مقدار زیادی انرژی برق را در بدن خود تحمل کند.

عجیب ترین انسان های دنیا

مرد عنکبوتی هند – Jyothi Raj

او که توانایی صعود از قله‌های سنگی بدون استفاده از هیچ ابزار و محافظی را دارد، این عنوان را از آن خود کرد. جالب‌ترین بخش توانایی او صعود و بالا رفتن از کوه به جهت برعکس است؛ یعنی این فرد می‌تواند به صورت عقب عقب بدون هیچ ابزار و نگهدارنده‌ای از کوه بالا برود‌. این مرد جوان بلندترین کوه کارناتاکا را به صورت حرکت به جهت مخالف خود فتح کرده است.

عجیب ترین انسان های دنیا

پادشاه شکنجه – Tom Cridland

از خوردن آتش تا قورت دادن شمشیر تنها بخشی از اجراهای غیرقابل باور این مرد است. مردی که هیچ دردی احساس نمی‌کند و به راحتی بدترین آسیب‌ها را به بدن خود وارد می‌کند.

عجیب ترین انسان ها

مردی که هواپیما می‌خورد – Michel Lotito

این مرد فرانسوی که به آقای “همه چیز خوار” مشهور است، هر چیزی مثل لاستیک، فلز و شیشه را می‌توانست بخورد. بزرگ‌ترین غذای او که خوردنش دو سال طول کشید، یک هواپیما بود و سرانجام در ۵۷ سالگی به مرگ طبیعی فوت کرد.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...