رفتن به مطلب

خفن‌ترین هتل دنیا که هیچ‌گاه از پرواز دست نمی‌کشد!


Secret

ارسال های توصیه شده

حدود ۵,۰۰۰ میهمان ممکن است روزی خود را در یک هتل پرنده با انرژی هسته ای در حال پرواز در آسمان ها ببینند.

 
 

خفن‌ترین هتل دنیا که هیچ‌گاه از پرواز دست نمی‌کشد!

این طرح بلند پروازانه اسکای کروز (Sky Cruise) با هوش مصنوعی است که به واسطه ۲۰ موتور با همجوشی هسته ای به شکلی طراحی شده است که هرگز فرود نیاید. هواپیماهای معمولی مسافران را به اسکای کروز منتقل می کنند و حتی تمام تعمیرات لازمه هم، در حال پرواز انجام می شود.

خفن‌ترین هتل دنیا که هیچ‌گاه از پرواز دست نمی‌کشد!

هاشم الغائیلی، که ماکت فوق‌العاده دقیق این هواپیمای عظیم را خلق کرده است، می‌گوید سفر آسمانی با انرژی هسته‌ای می‌تواند آینده حمل‌ونقل باشد. او در پاسخ به این سوال که این هواپیمای غول پیکر به چند نفر برای کنترل نیاز دارد گفت: «این همه فناوری و شما هنوز خلبان می خواهید؟ من معتقدم که کاملاً اتومات خواهد بود».

خفن‌ترین هتل دنیا که هیچ‌گاه از پرواز دست نمی‌کشد!

اما اسکای کروز همچنان به کارکنان زیادی نیاز دارد. در ویدیوی تبلیغاتی اسکای کروز، وعده رستوران ها و یک مرکز خرید غول پیکر در آسمان و همچنین سالن های ورزشی، تئاتر و حتی یک استخر را می دهد. در ویدئو، هتل پرنده غول پیکر نیز به عنوان مکانی مناسب برای مراسم عروسی پیشنهاد شده است.

خفن‌ترین هتل دنیا که هیچ‌گاه از پرواز دست نمی‌کشد!

با این حال، همه با این ایده موافق نیستند، برخی از افرادی که این ویدیو را دیده اند، مفهوم اسکای کروز را به عنوان تایتانیک جدید توصیف می کنند. آنها اشاره می کنند که قسمت های بیرونی هواپیما از آیرودینامیک دور است و اگر هواپیمایی که با یک رآکتور هسته ای کار می کند سقوط کند، ممکن است یک شهر را نابود کند.

یکی از منتقدان عصبی در یوتیوب گفت: «ایده ای عالی برای قرار دادن یک رآکتور هسته ای در جایی است که ممکن است خراب شود و از آسمان بیفتد.» در حالی که شخص دیگری اظهار داشت: «مطمئنم که می توانم بلیطی برای پایین ترین بخش عرشه بدون فضای باز و بدون دسترسی به سالن بخرم».

خفن‌ترین هتل دنیا که هیچ‌گاه از پرواز دست نمی‌کشد!

با توجه به مخارج هنگفت توسعه این طرح، برخی پیش بینی کردند که یک سفر اسکای کروز هزینه زیادی خواهد داشت. یکی از کامنت‌گذاران یوتیوب که از امور مالی آگاه است، گفت: «در حالی که این مفهوم جالب است و می‌تواند آن را با پیشرفت فناوری فعلی بسازند، اما بسیار گران است و بدون شک فقط افراد ثروتمند می‌توانند این هتل را رزرو کنند.»

فناوری همجوشی پیش‌بینی‌شده برای تامین انرژی اسکای کروز در آینده بسیار دور به دست خواهد آمد، اما حتی اگر روزی هواپیمایی مانند این ساخته شود، چیزهایی وجود دارد که هرگز تغییر نمی‌کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...