رفتن به مطلب

رکورد گینس بیشترین روش‌های کنترل جایگزین در بازی Dark Souls


قاتل لغت

ارسال های توصیه شده

c3n7nknj7fdjxk6ee4ho7fu27e.jpg

بازی اکشن Dark Souls به‌عنوان یکی از سخت‌ترین بازی‌های موجود شناخته می‌شود؛ اما این موضوع مانع از این نیست که بنجامین گوین معروف به بیرزلی، با عجیب‌ترین کنترلرهایی که می‌تواند پیدا کند، به بازی بپردازد. از مارس ۲۰۱۶، گیمر کانادایی نسخه PC بازی FromSoftware را با استفاده از ۹ روش کنترل مختلف به پایان رسانده است. این کنترلرها هر یک جایگزینی عجیب برای گیم‌پد استاندارد و ماوس و کیبورد ارائه می‌دهند. فهرست کنترلرهای بنجامین شامل گیتار، کیت طبل، پیانوی مارک راک‌بند و بانگوی دانکی کانگ، میکروفون (فقط با استفاده از کنترل صوتی)، وی‌ریموت، دنس پد، فرمان و پد Xbox 360 است.

بیرزلی می‌گوید او از نسخه PC بازی استفاده می‌کند؛ زیرا متصل کردن کنترلرهای مختلف به رایانه بسیار راحت‌تر از کنسول است. در آینده بریزلی می‌خواهد بازی را با کنترلرهای دیگری مانند پاور گلاو، کینکت و یک دسته موز به پایان برساند! برای دیدن ویدیوهای بازی و درک نحوه استفاده از کنترلرها، به صفحه یوتیوب بنجامین سر بزنید.

ویرایش شده توسط قاتل لغت
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...