رفتن به مطلب

#معرفی_کتاب_5🌸


ReLIFE

ارسال های توصیه شده

📕 کتاب : قدرت درون
🏻 اثر: لوئیز ال هی


🕊: عمده‌ترین مبحث مستقل کتاب قدرتی که در درون شماست، طرح نیرویی به نام قدرت درون است که نویسنده ادعا میکند با تأسی به آن می‌توان هرگونه مانعی را از سر راه برداشت.هرچه بیشتر با قدرت درونی‌تان ارتباط برقرار کنید، بیشتر می‌توانید در همه‌ی حیطه‌های زندگی‌تان رها باشید. نویسنده معتقد است قدرتی در درون همه‌ی ما وجود دارد که می‌تواند عاشقانه ما را به سوی سلامت کامل، ارتباطات عالی و مشاغلی کامل سوق ‌دهد، و می‌تواند هر نوع خوشبختی را برایمان به ارمغان بیاورد. برای اینکه این‌ها را به دست آوریم، ابتدا باید باور داشته باشیم که امکان‌پذیر هستند. سپس باید مایل باشیم الگوهایی را در زندگی‌مان به وجود آوریم که خالق شرایطی مخالف میل ما هستند. ما چنین کاری را با رجوع به درون و تکیه به قدرتی درونی که اکنون می‌دانیم چه چیزهایی برای ما بهترین هستند، انجام میدهیم. اگر بخواهیم زندگی ما با این قدرت عظیم درونی‌مان همراه شود، می‌توانیم زندگی دوست‌داشتنی‌تر و سعادتمندانه‌تری را خلق کنیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

📕 کتاب :  عشق زشت
🏻 اثر: کالین هوور 


🕊:  این داستان به شکل بسیار زیبایی عشق را در وجود خواننده کتاب صدا می­ زند. حتی گاهی سعی بر این دارد آن عشق را در وجودتان به وجود آورد. این رمان جزو آن دسته از رمان های عاشقانه ای است که از یک تنفر آغاز شده است. نویسنده در این داستان با بیانی متفاوت عشق را برای مخاطبان خود تعریف می­ کند.این کتاب به مدت سه هفته رتبه چهارم پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز را به خود اختصاص داده بود. یکی از زیباترین رمان های عاشقانه کالین هوور است که به بهترین شکل به نگارش درآمده است. اگر به رمان های عاشقانه علاقه داشته باشید  یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

28 دقیقه قبل، kambiz_landar گفته است:

بازم بذار دوست عزیز

بله حتما ،، قبلا هم چند باری کتاب معرفی کردم 

ان شاالله که مفید بوده باشه برای همه ...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...