رفتن به مطلب

نشانه هایی از کشف تکنولوژی ضد جاذبه توسط "نیکولا تسلا"


Topaz

ارسال های توصیه شده

💫نشانه هایی از کشف تکنولوژی ضد جاذبه توسط "نیکولا تسلا"

نیکولا تسلا به عنوان یکی از نوابغ قرن، در سال‌های آخر عمر خود بر روی یک سیستم انقلابی با نام تکنولوژی ضد جاذبه (Anti-Gravity) کار می‌کرده است.
همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که نیکولا تسلا، مردی جلوتر از زمان خود بود. تسلا در گذشته‌ای دور، پیش‌بینی کرده بود که مردمان آینده در زمین، به انرژی آزاد دسترسی خواهند داشت. دستاوردهای او، فراتر از الکتریسیته و انرژی بوده و بخش بزرگی از زندگی امروزی ما را شامل می‌شوند.

اگر نیکولا تسلا و کنجکاوی بسیار زیاد او نبود، احتمالا امروز ما هیچ اطلاعی از سیستم‌های رادیو، تلویزیون، جریان الکتریکی AC، کویل تسلا، لامپ‌های فلورسنت، چراغ‌های نئون، دستگاه‌هایی با کنترل رادیویی، رباتیک، اشعه ایکس، رادار، ماکروویو و … نداشتیم.
مطالعه و بررسی راه‌کارهای موجود برای تکنولوژی ضد جاذبه ، جاذبه منفی و یا آنتی گرانش در آن زمان، ایده‌ای بلندپروازانه به حساب می‌آمد.

اما نیکولا تسلا، همواره در پی دستاوردهایی پیشرفته‌تر از زمان زندگی خود بود.
نیکولا تسلا، سال‌های آخر عمر خود را صرف مطالعه یک سیستم با نیروی محرکه انقلابی کرده است. از مهم‌ترین دستاوردهای این مطالعات، می‌توان به اختراع تکنولوژی ضد جاذبه و کنترل بسیاری از رویدادهای جهان اشاره کرد.
در یک سخنرانی، تسلا از آخرین دستاورد خود صحبت می‌کند؛ دستاوردی که می‌تواند تمامی مفاهیم بشر از دانسته‌های فعلی را به کلی دگرگون کند.

جالب اینکه آخرین ثبت اختراع نیکولا تسلا که مربوط به سال 1928 است، یک ماشین پرنده را توصیف می‌کند که همچون هلیکوپترها و هواپیماهای امروزی پرواز می‌کند. این وسیله‌ی نقلیه، با یک سیستم محرکه کاملا انقلابی کار می‌کرد که تمامی دانسته‌های ما از سیستم‌های پرواز را تغییر می‌داد.
نیکولا تسلا، در مقاله‌ای تحت عنوان بزرگ‌ترین دستاورد بشریت، نظریه‌ی داینامیکی نیروی گرانش را با پر شدن فضا توسط «اتر درخشان» تشریح می‌کند.

اتر همانند یک نیروی خلاقانه در طبیعت عمل می‌کند که در درون مارپیچ‌هایی میکرونی با سرعتی نزدیک به نور افتاده و به ماده‌ای قابل سنجش تبدیل می‌گردد. زمانی که این نیرو از حرکت باز می‌ایستد، ماده مجددا به حالت اتر بازمی‌گردد. (گونه‌ای از تجزیه اتمی)
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...