رفتن به مطلب

گلکسی اس ۲۳ سامسونگ ساخته شده از مواد بازیافتی+عکس


zeus gladiator

ارسال های توصیه شده

گلکسی اس ۲۳ سامسونگ ساخته شده از مواد بازیافتی+عکس
سامسونگ گسامسونگ گلکسی اس ۲۳ به نمایشگر ۶.۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ مجهز است. قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸ جن ۲ (۴ نانومتری) است.لکسی اس ۲۳ به نمایشگر ۶.۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ مجهز است. قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپ دراگ
سامسونگ گلکسی اس ۲۳ به نمایشگر ۶.۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ مجهز است. قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸ جن ۲ (۴ نانومتری) است.

به گزارش ثریا سامسونگ به تازگی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود برای سال ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. عناصر طراحی مورد استفاده در سه گانه جدید گلکسی اس ۲۳ (Galaxy S۲۳) سامسونگ تقریبا مشابه با مدل‌های سال گذشته شرکت است.

ون ۸ جن ۲ (۴ نانومتری) است.به گزارش ثریا سامسونگ به تازگی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود برای سال ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. عناصر طراحی مورد استفاده در سه گانه جدید گلکسی اس ۲۳ (Galaxy S۲۳) سامسونگ تقریباشابه با مدل‌های سال گذشته شرکت است.
 
 
 

البته برخی تغییرات را نیز شاهد هستیم که از آن جمله می‌توان به حذف کادر برآمده دور دوربین‌های عقب در مدل‌های گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳+ اشاره کرد. این تغییر کوچک یکپارچگی بیشتری به طراحی پشت دستگاه بخشیده است.

در مقایسه با طراحی ظاهری جسورانه و گاهی عجیب گوشی‌های هوشمند از برند‌های دیگر، شاید طراحی ظاهری پرچمداران جدید سامسونگ ساده به نظر برسد. اما درون این طراحی ظاهری ساده و زیبا مورد مهم‌تری پنهان شده است که می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر آینده تلفن‌های همراه سامسونگ و همچنین سیاره زمین داشته باشد.

استفاده از مواد بازیافتی در تولید سری جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۳

انبوه گوشی‌های هوشمندی که در هر فصل سال تولید می‌شوند، اثر غیرقابل انکاری بر محیط زیست دارند که البته بیشتر آن‌ها منفی است. منابع مورد استفاده و هدررفت آن‌ها در روند تولید تلفن‌های همراه، همگی به تخریب کره زمین کمک می‌کنند. همچنین، گوشی‌های هوشمند در بسیاری موارد پیش از آن که نیاز باشد دور انداخته می‌شوند، گاهی اوقات تنها به دلیل توقف پشتیبانی نرم افزاری شرکت تولیدکننده. دفع نادرست گوشی‌های هوشمند نیز به آرامی خشکی و دریا را مسموم می‌کند.

خوشبختانه، تولیدکنندگان گوشی هوشمند به ویژه شرکت‌های بزرگ و مطرح مانند سامسونگ و اپل، این مساله را مورد توجه قرار داده و در راستای برطرف کردن آن گام بر می‌دارند. برخی ممکن است اثربخشی واقعی حذف شارژر از جعبه محصول را زیر سوال ببرند، اما اقدامات مثبت به همین جا ختم نمی‌شوند. سامسونگ با افتخار درباره تلاش‌های رو به رشد خود در زمینه پایداری صحبت می‌کند و سری گلکسی اس ۲۳ به نظر می‌رسد گام بعدی به سوی معرفی یک گوشی هوشمند سبزتر را برداشته است.

طراحی پایدارتر سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ

گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به گذشته دارای قطعات بیشتری هستند که از مواد بازیافتی در تولید آن‌ها استفاده شده که به طور دقیق شامل ۱۲ جز داخلی و خارجی می‌شود. این شامل استفاده از پلاستیک بازیافتی از بطری‌ها و تور‌های ماهیگیری دور ریخته شده و همچنین آلومینیوم و شیشه بازیافتی می‌شود. بسیار جالب توجه است که شیشه محافظ مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۳ یعنی کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس ۲، حاوی ۲۲ درصد شیشه بازیافتی است.

البته، هنوز مقدار زیادی مواد غیرپایدار در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود و فرایند‌های مورد استفاده برای تولید و اجزا آن‌ها به محیط زیست آسیب می‌زند. با این وجود، یک پیروزی کوچک همچنان یک پیروزی است و از این رو سامسونگ شایسته تقدیر است. افزون بر این، برخلاف منطق تجاری سرمایه‌داری رایج، سامسونگ پشتیبانی بین چهار تا پنج سال از گوشی‌های هوشمند خود را وعده داده است که می‌تواند کاربردی باقی ماندن آن‌ها برای مدت زمان طولانی‌تر و دور ماندن از اماکن دفن زباله را تضمین کند.

مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۳

گلگسی اس ۲۳ اولترا

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا به نمایشگر ۶.۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ مجهز است. قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸ جن ۲ (۴ نانومتری) است.

پیکربندی حافظه ذخیره سازی و حافظه رم این مدل شامل ۲۵۶ گیگابایت/۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت/۱۲ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت/۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت/۱۲ گیگابایت می‌شود.

گلکسی اس ۲۳ اولترا چهار ماژول دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی واید، ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و تک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند.

یک باتری لیتیوم یون ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی نیروی این دستگاه را تامین می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳+ به نمایشگر ۶.۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ مجهز است. قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸ جن ۲ (۴ نانومتری) است.

پیکربندی حافظه ذخیره سازی و حافظه رم این مدل شامل ۲۵۶ گیگابایت/۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت /۸ گیگابایت می‌شود.

گلکسی اس ۲۳+ سه ماژول دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و تک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند.

یک باتری لیتیوم یون ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی نیروی این دستگاه را تامین می‌کند.

گلکسی اس ۲۳

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ به نمایشگر ۶.۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ مجهز است. قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸ جن ۲ (۴ نانومتری) است.

پیکربندی حافظه ذخیره سازی و حافظه رم این مدل شامل ۱۲۸ گیگابایت/۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت/۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت/۸ گیگابایت می‌شود.

گلکسی اس ۲۳ سه ماژول دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و تک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند.

یک باتری لیتیوم یون ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیروی این دستگاه را تامین می‌کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...