رفتن به مطلب

جنبه باخت داشته باشید؛ همه دیدند دعوا را چه کسی شروع کرد/ هیچ تیمی جلودار این استقلال نیست/ دو هفته دیگر از پرسپولیس عبور می‌کنیم


zeus gladiator

ارسال های توصیه شده

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت: بازی استقلال در کرمان به همه تیم های لیگ برتری نشان داد چه تیمی لایق قهرمانی دوباره در لیگ برتر است.

188901.jpg

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: اگر تک اشتباه دروازه بان استقلال در نیمه اول نبود مس کرمان تا دو روز بعد هم نمی‌توانست به ما گل بزند. فقط علیرضا رضایی اشتباه کرد وگرنه بقیه بچه‌های تیم عالی بودند.

وی ادامه داد: البته رضایی هم حق دارد او ماه‌ها بود بازی نمی‌کرد و در شرایط سختی به میادین برگشت اما با این حال باز هم در چند صحنه دروازه را نجات داد و نمی‌توان به او خرده گرفت. گل دوم مس هم روی ضربه ایستگاهی بود که رضایی رفت ولی چند سانتی متر کم آورد. امیدوارم به زودی حسین حسینی برگردد و دوباره دروازه استقلال مثل قبل مطمئن تر شود.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: دیدیم چطور استقلال در همان نیمه اول کامبک زد و کاری کرد که از عهده هر تیمی بر نمی‌آید. خوشبختانه استقلال خیلی زود جمع و جور شد و جواب تک گل مس کرمان را داد.

جنبه باخت داشته باشید؛ همه دیدند دعوا را چه کسی شروع کرد/ هیچ تیمی جلودار این استقلال نیست/ دو هفته دیگر از پرسپولیس عبور می کنیم

نوری درباره درخشش مهدی قائدی خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌گفتند چرا مهدی قایدی را با قیمت زیاد به استقلال برگردانده اند حالا متوجه شدند که ارزش‌های این بازیکن چقدر است. قایدی به اندازه چهار بازیکن می‌ارزد. کسی که پاس گل می‌دهد، دفاع حریف را به اشتباه می‌اندازد، دریبل میزند، گل می‌سازد و خلاصه یک تنه دفاع تیم مس کرمان را از کار انداخته بود.

بازیکن اسبق استقلال افزود: تا وقتی مهدی قایدی در ترکیب استقلال حضور داشت تیم مس در زمین خودش گیر افتاده بود و نمی‌توانست کاری بکند. باید قدر این بازیکن را بدانیم. البته باید به ساپینتو هم تبریک بگوییم که تا این اندازه بازیکن خوب استقلال را احیا کرد.

نوری درباره نیمه دوم بازی استقلال گفت: استقلال تیم برنده نیمه دوم بود. چون مشخصاً به محض ورود به میدان تمام راه‌های رسیدن به دروازه را می‌دانست و به همین خاطر توانست دو گل دیگر هم به این تیم بزند. قطعاً استقلال ثابت کرد تا چه اندازه لایق قهرمانی است. من مطمئنم تا دو هفته آینده استقلال پرسپولیس را از صدر جدول پایین می‌کشد و دوباره خودش به صدر جدول میرود.

جنبه باخت داشته باشید؛ همه دیدند دعوا را چه کسی شروع کرد/ هیچ تیمی جلودار این استقلال نیست/ دو هفته دیگر از پرسپولیس عبور می کنیم

وی درباره اینکه استقلال نتوانست بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد اما رقبایش در نقل و انتقالات بازیکن‌هایی را به جمع نفرات شان اضافه کردند خاطرنشان کرد: خدا را شکر استقلال در ابتدای فصل اینقدر بازیکن جذب کرده که حالا نیازی به جذب بازیکن ندارد. ما با همین نفراتی که در تیم مان داریم می‌توانیم دوباره قهرمان شویم. آنهایی که احساس ضعف می‌کنند بازیکن جذب می‌کنند.

نوری درباره اتفاقات حاشیه ای بازی بین دو نیمکت گفت: واقعا باعث تاسف است که کرمانی‌ها جنبه و طاقت شکست را ندارند و وقتی دیدند بازی را باخته اند خواستند از این طریق ارزش کار استقلال را پایین بیاورند اما قطعاً همه دیدند که چه کسی دعوا را شروع کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...