رفتن به مطلب

چگونه از بوی بد دهان خلاص شویم؟


Topaz

ارسال های توصیه شده

چگونه از بوی بد دهان خلاص شویم؟

بسیاری از افراد متاسفانه دچار بوی بد دهان هستند و این مشکل بسیار بین افراد مختلف رایج است. اولین راهی که هر فردی امتحان میکند استفاده از خوش بو کننده دهان و آدامس است. اما متاسفانه این روش روشی بسیار موقتی است و باید به دنبال یک درمان اساسی و اصولی برای این مشکل باشیم.

در واقع حلق، بینی و دهان یکسری حفره هایی هستند که مکان مناسبی برای رشد باکتری بوده و محیط امنی برای رشد آنها را فراهم میکنند. جالب است بدانید شیارهایی که بر روی زبان وجود دارند نیز مکان بسیار مناسبی برای تجمع  ورشد باکتری هستند. باکتری هایی که در دهان وجود دارند دارای ترکیباتی هستند که از خود گوگرد آزاد میکنند و این گوگرد ها هستند که منشا بوی بد دهان بیماران خواهند بود.

البته بوی بد دهان بیمار میتواند منشا و دلیل های دیگری داشته باشد که شما اطلاعات دقیقی از ان ندارید. برای مثال اگر دچار بیماری هایی چون پوسیدگی دندان، بیماری لثه، بیماری های گوارشی و بیماری های تنفسی باشید ممکن است دهان شما نیز بوی بدی به خود بگیرد. پس بهتر است به صورت دوره ای همیشه چکاپ کامل انجام دهید تا از بروز بیماری های وابسته آن در امان باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...