رفتن به مطلب

رازهای رفتاری متولد آذر


GiSoU

ارسال های توصیه شده

متولد آذر ماه عاشق پیاده روی و پیک نیک است ؛ متولدین آذر ماه برای ارضای خواسته‌های خود، به دنبال یادآوری ‌های مداوم هستند.به آنها آزادی کامل دهید و هرگز مانع پیشرفت و موفقیت‌شان نشوید.آنها از پیاده‌روی ‌های طولانی در کنار ساحل و مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی لذت میبرند ؛ آنها از سفرهای کوتاه و پیک‌نیکی لذت میبرند و مایلند تعطیلات آخر هفته‌شان را خارج از شهر سپری کنند.آنها از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوششان می‌آید و اگر در کنارشان حالت غمگین و دل مُرده به خود بگیرید، در واقع به دست خود آنها را فراری داده‌اید.

آنها از سربه سر گذاشتن با دیگران لذت میبرند و اهل لطیفه‌گویی و مزاح هستند، پس شما هم این ویژگی‌ها را در خود تقویت نمایید .هرگز اشتباهات و خطاهایشان را به خودشان گوشزد نکنید وگرنه به شدت آزرده خاطر و دلخور میشوند. آنها از فضاهای کوچک، محدود و سربسته بدشان می‌آید ؛ هرگز آنها را با عجله و شتاب زده وادار به انجام کاری نکنید، آنها برای انجام هر کاری به زمان نیاز دارند و بایستی با آرامش خاطر کامل هر کاری را صورت دهند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...