رفتن به مطلب

فیلم میدسامر _midsommar


Ho3ein

ارسال های توصیه شده

فیلم «میدسامر»، به نویسندگی و کارگردانی آری استر، به اثر دیگر او یعنی «موروثی» شباهت دارد؛ این فیلم هم مانند «موروثی» حس شدید غم را منتقل می‌کند و روابط شکننده خانوادگی را به نمایش می‌گذارد. طرفداران فیلم های ترسناک قرن ۲۱ که از ریتم کند و تزریق تدریجی وحشت استقبال می‌کنند، نکات تحسین‌برانگیز زیادی را در این فیلم پر از جزئیات با تم سوئدی پیدا می‌کنند.

فلورنس پیو در نقش دنی، بسیار مسحورکننده و سرزنده است. دنی، زنی جوان و آمریکایی است که به همراه دوست‌پسرش، کریستین (با بازی جک رینور) و دوستانشان راهی دهکده‌ای دورافتاده در سوئد می‌شود تا در فستیوال میدسامر شرکت کند. دنی و دوستانش غرق رسم و رسومات کافرگونه میزبانان خود می‌شوند و شرایط کم‌کم شکلی وهم‌آور و ترسناک به خود می‌گیرد.

درحالی‌که به نظر می‌رسد «شیاطین» (محصول ۱۹۷۱) کن راسل و «مرد حصیری» رابین هاردی، تاثیر زیادی بر این فیلم گذاشته‌اند، جزئی‌نگری استر، سرعت مناسب داستان و ساختار داستانی اپرایی آن باعث شده‌اند که «میدسامر» به یک اثر فوق‌العاده در میان فیلم های ترسناک قرن ۲۱ تبدیل شود. نسخه کارگردان «میدسامر»، حدود ۳۰ دقیقه محتوای بیش‌تر دارد و به درد خوره‌های این ژانر می‌خورد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...