رفتن به مطلب

فیلم : یک مکان ساکت _A quiet place


Ho3ein

ارسال های توصیه شده

به جرات می‌توان گفت مورد انتظارترین فیلم ترسناک سال ۲۰۲۰ و یکی از مهم‌ترین فیلم‌های امسال است؛ فیلمی که قسمت اول آن با استقبال گسترده مردم و منتقدین مواجه شد و توانست عنوان یکی از محبوب­ترین و پرفروش­ترین فیلم های ترسناک چند سال اخیر سینمای جهان را از آن خود کند.

«یک مکان ساکت » فیلم‌نامه‌ای قابل‌قبول با کارگردانی برجسته داشت که به همراه بازی درخشان بازیگرانی مانند امیلی بلانت، از نقاط‌قوت این فیلم بودند که بار دیگر پس از ۲ سال قرار است با قدرت سکوت خود، ترس را در دل مخاطب بکارند. بی‌شک تحسین منتقدین و استقبال مخاطبین، دلیل اصلی رغبت کراسینسکی به ساخت قسمت دوم این فیلم است. داستان فیلم درواقع دنباله قسمت قبلی آن است اما مخوف‌­تر و وحشت­‌زاتر. پس از وقایع فیلم قبل و مواجه شدن با دنیای ترسناک بیرون، خانواده آبوت متوجه می‌­شوند موجوداتی که تاکنون منبع ترس و وحشتشان بوده‌اند، تنها بخش کوچکی از جهان مخوف و موجودات عجیب و غریب‌­تر آن هستند و حال باید برای حفظ جان و زندگی خود، به مبارزه با این موجودات ادامه دهند.

سکوت، کماکان راهکار بقای اعضای خانواده آبوت است و باید منتظر هنرنمایی بازیگران و فضاسازی هوشمندانه کارگردان باشیم که با برقراری کمترین دیالوگ­‌های ممکن، پیام خود را به بهترین شکل برسانند. نکته جالب در مورد «یک مکان ساکت ۲» حضور کیلین مورفی (بازیگر مشهور استرالیایی) است که با درخشش بی‌نظیرش در نقش تامی شلبی در سریال «پیکی بلایندرز»، تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیگران حال حاضر جهان شده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...