رفتن به مطلب

فیلم : کینه_ the grudge


Ho3ein

ارسال های توصیه شده

چهارمین نسخه بازسازی‌شده از مجموعه محبوب ژاپنی «کینه»، این بار توسط کارگردانی جوان و با درجه سنی R، سودای ایجاد فضایی ترسناک­تر در سر دارد. موفقیت فیلم «کینه» ساخته تاکاشی شیمیزو در سال ۲۰۰۰ در ژاپن، کمپانی‌های سینمایی و فیلمسازان را قانع کرده تا در طول ۲۰ سال، ۴ بار و در طول سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۶، ۲۰۰۹ و حالا ۲۰۲۰ آن را بازسازی کنند. این بار نوبت نیکلاس پیس است تا شانس خود را در بازسازی یکی از ترسناک ترین فیلم های دو دهه اخیر امتحان کند.

داستان فیلم در مورد قتل‌هایی سریالی است که ظاهرا همه آن‌ها به یک خانه خاص منتهی می‌شوند؛ خانه‌ای نفرین‌شده که روحی کینه‌توز و انتقام‌جو در آن پرسه می‌زند و با هیچ‌کس شوخی ندارد!‌ نکته جالب پیرامون آخرین نسخه از مجموعه فیلم‌های «کینه»، اختصاص نمره پایین مخاطبین (F) به آن است؛ البته این امر به‌تنهایی دلیل بر ضعف یک فیلم نیست چرا که نمونه‌های مشهوری از فیلم‌های مشهور جهان تاکنون، از مخاطبین نمره F گرفته‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، فیلم سینمایی «مادر» ساخته دارن آرنوفسکی مشهور است که در سال ۲۰۱۷ اکران و با استقبال خوب منتقدین نیز مواجه شد.

نیکلاس پیس، پیش از این با «چشمان مادرم» و «پیرسینگ» تا حدودی توانسته بود در میان فیلم‌سازان ژانر وحشت نامی برای خود دست و پا کند؛ حالا باید دید این بار چقدر می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...