رفتن به مطلب

آثار «Stephan Schmitz


Topaz

ارسال های توصیه شده

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 تعدادی از آثار «Stephan Schmitz» را ببینید و لذت ببرید، در مورد مفهوم آنها توضیح نمی‌دهم چون با کمی دقت معنایشان  درک می‌شود.

📌 این هنرمند سوییسی درباره فلسفه کارش می‌گوید:
دوست دارم کارهایم مخاطب را وادار کند که درباره موضوع بیاندیشد، حتی اگر فقط برای چند ثانیه باشد. من فکر می‌کنم برای کسی که به یک تصویر نگاه می‌کند بسیار خوشایند است که تصویر را رمزگشایی و منظور هنرمند را درک کند، چیزی مثل فهمیدن یک جوک یا کشف یک ترفند جادویی!
من کار در این سبک و با تصاویر مبتنی بر ایده را در سال ۲۰۱۴ شروع کردم. هر از چندگاهی از من می‌پرسند که آیا این شیوه کار زمانی خسته‌کننده خواهد شد؟ من هنوز به آن نقطه نرسیدم، سعی می‌کنم به بهتر شدن ادامه دهم و از سال ۲۰۱۴ در حال تکامل هستند، حداقل خودم اینگونه احساس می‌کنم. من به ندرت از نتیجه یک تصویر کاملا راضی هستم، بنابراین همیشه در درونم صدایی وجود دارد که می‌گوید: «این می‌توانست بهتر انجام شود، شاید دفعه بعد...». این صدا، می‌تواند بسیار افسرده‌کننده و همچنین بسیار انگیزه‌دهنده باشد، من تلاش می‌کنم تعادل را حفظ کنم!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...