رفتن به مطلب

دانشمندان: موجودات فضایی در آینده نه چندان دور به کره زمین می آیند


ashkan

ارسال های توصیه شده

spacer.png

 

برخی دانشمندان پس از تحقیقات گسترده فضایی به نتیجه رسیده‌اند که در سیاره‌های دیگر مخلوقاتی باهوش وجود دارند که انتظار می‌رود این موجودات در ساله‌های آینده روی زمین فرود بیایند .

 

دانشمنمدان علوم فضایی بر این باورند که با توجه به پیشرفت عظیم و سریع تکنولوژیکی که جهان شاهد آن است، این موجودات در سال‌های آینده برای شناخت انسان‌ها و تعامل و برخورد با آنها به زمین فرود می‌آیند.

 

یک فضاشناس مشهور و معتبر اسپانیایی اظهار داشت، می‌توان طی چند دهه آینده موجودات بیگانه‌ای را روی کره زمین دید. این دانشمند و ستاره شناس گفت: «این کشف انسانیت را تکان خواهد داد».

 

 

دکتر جاریک اسرائیلیس دانشمند بزرگ و ستاره شناس اسپانیایی، در مصاحبه با روزنامه بریطانیایی «ذسان» گفت که گمانه‌زنی‌ها درباره وجود موجودات فضایی و احتمال ارتباط انسان‌ها با آنها در آینده فرضیه‌ای است که به واقعیت تبدیل شده است و مطمئناً این موجودات یا مخلوفات فضایی وجود دارند.

 

دکتر جاریک اسرائیلیس (Jarik Israelis )بنیانگذار جشنواره «استارموس» (Starmus Festival) است که بزرگترین کنفرانس جهانی سالانه با محوریت بررسی اکتشافات فضایی و تجلیل و قدردانی از آن کشفیات را برگزار می‌کند. در این کنفرانس سالانه شمار زیادی از دانشمندان، ستاره شناسان، افراد علاقمند به علوم فضایی و روزنامه نگاران از سراسر جهان شرکت می‌کنند. این جشنواره برای اولین بار در جزایر قناری اسپانیا ، در تابستان سال 2011 برگزار شد.

 

این ستاره‌شناس برجسته اسپانیایی گفت: «من فکر می‌کنم ما حیات و زندگی «هوشمندانه» کائنات دیکر در دوران زندگی‌مان کشف خواهیم کرد».

 

منظور این دانشمند اسپانیایی نسل فعلی بشریت یعنی نسل ما شاهد ظهور موجودات بیگانگان خواهیم بود و نه نسل‌های آینده.

 

وی افزود: «حداقل ما علائم واضحی که شواهدی از زندگی موجوداتی بیگانه‌ بسیار با هوش را پیدا خواهیم کرد، این یک کشف بزرگی است که بشریت را خواهد لرزاند»

امکان حمله بیگانگان به کره زمین وجود دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...