رفتن به مطلب

جدیدترین تبلت HP معرفی شد


kambiz_landar

ارسال های توصیه شده

جدیدترین تبلت HP معرفی شد

چندی پیش کمپانی اچ.پی، تبلت HP Slate 7 را روانه بازار فناوری کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد اکنون این کمپانی محصول دیگری از همین مدل اما با قابلیت های جدیدی را عرضه می کند.



 به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از محصولات اخیر کمپانی HP که با استقبال خوبی مواجه شد، تبلت HP Slate 7 Beats بود. در ماه های گذشته اطلاعات نه چندان مشخصی از تبلت جدید اچ.پی در سایت های مختلف منتشر شد اما اکنون کمپانی HP به معرفی این محصول جدید و همچنین قابلیت های آن پرداخته است.

 

 

تبلت اسلیت 7 مجهز به سیستم عامل اندروید، پردازنده دو هسته ای ARM Cortex- A9 با سرعت 1.6 گیگاهرتز با 1 گیگ رم و 8 گیگ حافظه داخلی و همچنین رزولوشن 1024*600 پیکسل جزو ویژگی های مدل قبلی این تبلت بودند اما اکنون تبلت جدید Slate 7 Beats Special Edition از خانواده Slate 7 است که می تواند به دلیل قابلیت های متفاوت و متنوعی مانند کیفیت 1280* 800 ،دوربین 5 مگاپیکسل، پردازشگر چهار هسته ای GHZ NVIDIA Tegra 4 1.8، یک گیگا بایت حافظه RAM، شانزده گیگا بایت فضای ذخیره سازی، بلوتوث نسخه 4.0، پانورامای ۳۶۰ درجهای، Beats Audio، توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.

مسئولان HP قیمت این محصول جدید را در حدود 250 دلار اعلام کرده اند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...