رفتن به مطلب

ساخت موزیک های فوق العاده حرفه ای با MakeMusic Finale PrintMusic 2011 r2


kambiz_landar

ارسال های توصیه شده

رم افزار نت نویسی Finale ابزاری آشنا برای اهل فن موسیقی به شمار می آید – این نرم افزار با قدرت استثنایی خود در نت نویسی همواره مورد استفاده دانشجویان و اساتید هنر موسیقی قرار می گیرد – این نرم افزار ویژگی های منحصر به فردی چون نت نویسی موسیقی به صورت دستی ،‌خواندن نت از روی فایل MIDI و همچنین خواندن نت به صورت OCR از روی تصویر اسکن شده را دارد به همراه این نرم افزار مجموعه عظیمی از صدای سازها ارائه می گردد .
Finale حاوی صداهای بیش از ۳۰۰ ساز می باشد که با کیفیت بالا توسط GPO تولید شده اند . نت ورودی : این قابلیت یکی از ویژگی های استثنایی و منحصر به فرد این نرم افزار می باشد . شما می توانید از طریق فایل MIDI ورودی و خروجی نت را داشته باشید . همچنین با استفاده از این تکنولوژی منحصر به فرد Nic Rotator می توانید نت را از طریق صفحه های اسکن شده به نرم افزار منتقل نمایید . صدای سازها : این مجموعه شامل صدای بیش از ۳۰۰ ساز مختلف می باشد که از کتابخانه موسیقی ارکستر کاریتان گرفته شده است . به این ترتیب می توانید نت های نوشته شده را با سازهای گوناگون امتحان کنید . تا نتیجه مطلوب را بدست آورید .

 

موسیقی فیلم هایی مانند :  Million Dollar Baby, The Aviator, Spider-Man 2, Sideways, Polar Express, the Village, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, The Passion of the Christ and Finding Neverland نتیجه کار با Final هستند . این پکیج با هزینه ای بسیار بالا در اینترنت به فروش می رسد که سایت دانلود ها برای نخستین بار این مجموعه را به طور رایگان و کرک شده در اختیارتان قرار می دهد . 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...